۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۵۳

در بندر عباس/

بیست و یكمین همایش بین المللی خلیج فارس آغاز به كار كرد

 بیست و یكمین همایش بین المللی خلیج فارس آغاز به كار كرد

بندرعباس- خبرگزاری مهر: بیست و یكمین همایش بین المللی خلیج فارس با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی كار خود را در بندرعباس آغاز كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد كیایی دبیر بیست و یكمین همایش بین المللی خلیج فارس صبح سه شنبه در مراسم افتتاحیه این همایش اظهار داشت: برگزاری این گونه همایش ها در استان های مختلف كشور فرصت مناسبی است تا مسایل مختلف سیاست خارجی و دستگاه دیپلماسی كشور با مردم شهرهای مختلف ایران در میان گذاشته شود.

وی ادامه داد: فراخوان همایش بیست و یكم خلیج فارس از دو ماه پیش اعلام و پس از آن 160 خلاصه مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد.

دبیر بیست و یكمین همایش بین المللی خلیج فارس افزود: پس از بررسی مقالات 60 خلاصه مقاله مورد تایید كمیته علمی همایش قرار گرفت و پس بررسی نهایی متن كامل 40 مقاله برتر در همایش بیست و یكم ارایه می شود.

كیایی تصریح كرد: 22 مورد از مقالات برتر مربوط به شركت كنندگان خارجی و 18 مقاله مربوط به شركت كنندگان ایرانی است.

وی در پایان خاطرنشان كرد: عنوان اصلی این همایش جهان در حال گذار و ژئوپلتیك جهان اسلام و خلیج فارس است و همچنین 6 نشست تخصصی نیز در این همایش برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، بیست و یكمین همایش بین المللی خلیج فارس با حضور اندیشمندانی از بیش از 20 كشور دنیا از 15 الی 18 اسفند ماه در بندرعباس برگزار می شود.

کد خبر 2011901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha